Uppdatera.

Haha, och bara för att Ann o Anna uppdaterar så himla bra på sina bloggar så känns det som att jag inte får vara sämre. Nått slags tvångsbeteende, skyller jag på. Har jobbat idag , igen. Håller jag på att bli en workoholic också? Har för några veckor sedan fått schema för nästkommande vecka..men inte förrns nu inser jag allvaret med att jobba till 22:30 en lördagkväll och börja tidigt en söndagmorgon. Hallå?! Vad är det för liv? Får ju ångest för att sluta klockan 5 på eftermiddagen...fatta då klockan 9 en lördagkväll! Detta kommer gräma mig hela veckan..och därav tappar jag lite av den där livsgnistan igen. Jag menar, en helg helt till spillo. För många helger av mitt liv försvinner så snabbt! AAAAAH! Hur ska jag hinna med allt annat jag vill göra om jag ska jobba varje helg?!

Bajs bajs bajs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0