Veckoplanering

Trodde jag skulle vara ganska så ledig denna veckan. Men det visar sig att när man inte har så mkt jobb på ICA så finns det en hel del annat som ploppar upp.

Måndag: Sätta in ungefär 50 olika papper i olika pärmar...för att sedan ta ut 50 andra olika papper ur olika pärmar. Jees, vad bokföring är roligt. Skulle även vart kattvakt ikväll, visade sig dock att jag inte behövde detta, så kvällen ser ut att bli lugn.

Tisdag: Städa på Vianor. Be dem sätta upp gardinstängarna, kan bli lite problematiskt då jag inte pratar med nån på de jobbet. hehe Sen så ska jag vara barnvakt, hela kvällen (jag fasar inför detta, tycker verkligen inte det är kul nånstans. Ååååh ångest.)

Onsdag: ICA. Bokföringsmöte på kvällen. Här ska göras bokslut! Skiiitkul, verkligen. LÖNING, det som gör den här veckan värt att leva för. Har undvikit att titta på mitt saldo på en månad...hehe..visade sig att jag var ett ex antal 100-lappar fattigare än vad jag befarade, kom faktiskt upp i tusenlappar. Ikke bra, johanna, ikke bra. 

Torsdag: ICA. Städa på Vianor.

Fredag: ICA

Och nått som hänger över mig hela veckan är att jag ska sy gardiner till Vianor med. Har faaen aldrig sytt gardiner.

JAG ÄR EN UPPTAGEN MÄNNISKA.

Oj vad skoj vi ska ha. haha


Kommentarer
Postat av: ÄNA

Men iiih, har inte vi haft den lilla sötisen på Dagis?? :) Vad heter han?

2009-02-23 @ 15:09:29
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Ejdan

Gabriel var namnet;)

2009-02-23 @ 15:21:43
Postat av: ÄNA

Iiiih, lille gabriel..han hade jag sista dagen på dagis..såå go :D haha

Jag kan komma å hjälpa dig om du vill ;)

2009-02-23 @ 16:33:36
URL: http://annalindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0