Flooooorball.

Hade ännu en hel natt till Kronans förfogande. Oerhört roligt och oerhört pinsamt, känns som att vi kommer klara oss utan det ett bra tag framöver. haha Hände en hel del saker, saker som ploppar upp i minnet så här dagen efter då man törs tänka tillbaka på vad som egentligen hände. Jag menar..Vaktens utlåtande när han såg mej bland de sista på stället. Jag hörde dock inte vad han sa...men det gjorde Anna. haha Fick drinkar och blev medbjuden till Lisch av en göteborgare som tyckte Kronan var coolt..(vad hände där?) Drack även champagne ur en megaflaska (forfarande förvånad över att jag inte tappa den?) Höll mej vaken och var på efterfest till klockan 8 på morgonen, då vi (bright som vi är) tänkte tanken att gå till ICA och köpa frukost...men nej, det gjorde vi inte. Tack och lov. Lät sedan min kreativa ta plats då jag drocg upp en trädgårdsdyna ur källaren och en fleecefilt till min nattgäst. haha Somna klockan nio, vakna klockan 11..men var alldeles för utmattad för att gå ur sängen. Kände att livsgnistan slocknade så fort jag öppnade ögonen, den är på väg tillbaka så smått.

Definition av Kronan.."medellängd:150 cm och medelålder 17 år och 8 månader"
Som sagt: Det kunde vart värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0