Hemmaspa

Såhär på en "söndag" så tänkte jag att en spa-upplevelse inte skulle vara helt fel. Kände att jag verkligen behöver uppfriskning, känner mej grå o sleten. Och alla förutsättningar hade jag, trodde jag. Det räcker inte bara med ett stort badkar o bastu, dock. Jag behövde ju badskum, hudpeeling, en ryggborste (smart uppfinning btw), skrubbhandskar, ansiktsmask, ansiktsrengöring, brun-utan-sol, manikyr o pedikyr m.m.
 

Okej, vissa saker hade jag redan...men ansiktsrengöringen var ju ändå viktigast. Så nu slog jag till verkligen, men nu får de faaen vara nog med mitt ansiktsrengörings-slarv. Det är dags för äkta vara.

Clinique sägs vara bland det bästa, så nu har jag snart ansiktsrengöring de luxe! Så spa-kvällen kommer nog inte infinna sig förrns i slutet på denna vecka istället.
Nöjd, jag är NÖJD!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Låter härligt!:D Bara den snygga massören som fattas sen så är det fulländat Ejdan ;)

2009-01-06 @ 22:06:10
URL: http://junglebranch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0