Min början

Jag har haft en så tråkig början på mitt 2009, det  har inte hänt nånting sen den första januari. Frågan är om det bådar gott för mitt år 2009? Jag har inte ens några planer, detta året är ett äkta blankt papper...jag har inte en j*vla aning om vad som händer nästa vecka ens. Kan kännas frustrerande för många, jag känner inget alls..haha..jag älskar att inte ha nått att göra! Fast om jag ska vara riktigt ärlig och som jag känner mig själv så kommer jag vara rastlös och deprimerad redan på tisdan. Och okej, jag har nog en del planer när jag väl tänker efter...på saker som jag ska göra, men inte en enda som handlar om min utbildning eller inkomst dock. Men det kommer nog med all säkerhet bli ett av de mest intressanta åren i mitt liv.

Sååå år 2009 ge mig vad du har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0