Nyårslöften

Är det nått jag vet så är det att det inte alls är någon mening med att jag sitter här och diktar ihop en massa nyårslöften, då jag redan imorrn kommer strunta fullständigt i dem. Men jag tänkte att jag alltid kan dra till med några riktlinjer iallafall, inga löften, bara några saker jag ska försöka göra under år 2009.

Så, jag började dagen med att göra det man befarat ända sen den dagen man tog av sig den: Provning av balklänning från år 2007.
Resulterande i att jag fortfarande kom i den, knäppt och klar så satt den som ett smäck..nästan..vissa delar..ni vet vilka..var lite tajtare än året då jag var 19. Men frågan var om jag kom i den och om jag skulle kunna använda den, och det gjorde jag och jag skulle kunna använda den. Och för att få ut en riktlinje av denna process så ska jag nog försöka gå ner 5 kilo för att den ska sitta som den gjorde.



Okej, detta är väl ingen direkt riktlinje. Det handlar mer om vad jag verkligen måste göra. Jag ska åka och hälsa på Växjöbrudarna, såklart. Ta en tripp till London och träffa Janna! och uppleva studentlivet i Kalmar med min kusin Linn. Det är det som är bestämt nu iallafall...kommer antagligen mer.

Verkligen försöka få med mej brudarna utomlands, eller ja, på semester iallafall! Vem kan verkligen motstå underbar sol o strand, snubbar o sprit. Man lever bara en gång...vi är bara 21 en gång i livet...Förresten, vad händer på Midsommar?



Jag ska även försöka spara lite pengar under året så jag, till hösten, kan göra vad jag känner för. Vare sig det blir skola, resa eller jobb, så ska jag iallafall ha 30 000 på spendera-kontot.

Och självklart ska jag försöka göra 2009 till det bästa året hittills! Jag är 21 nu, på gränsen till vuxen...(läs gammal) och mitt motto är och har alltid varit...Lev livet! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0