JAG SKA TILL HULTSFREDSFESTIVALEN!

Efter många om och men så är jag nu äntligen påväg till Hultsfred, igår var jag inte påväg, i förrgår var jag påväg. Men nu är biljetten köpt...så nu känner jag mig tvungen. HAHA Äntligen ska jag få känna av festivallivet - den svenska sommaren är ju inte komplett utan att ha besökt en festival. Och jag som bestämt att göra 2009 till ett av de bästa åren i mitt liv, nu när man har ledigt,  har pengar och för en gångs skull har chansen, varför skulle man inte ta den? Gå lite Wild and Crazy asså, hallå?! Så imorrn eftermiddag bär det av, i helgen kommer jag tillbringa min tid i tält och bland fylla och såklart "be one with the music".

Dags att packa kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0