oansvarigt.

Jag känner mig verkligen grymt dålig på att blogga för tillfället. Bloggen som jag nu haft i snart 2 år. Men det är ju som sagt nu under sommaren som det dalar, hinner helt enkelt inte med att skriva så mkt. Men jag kan lova, att när jag börjar högskolan om en månad så lär det bli ändring. Bloggen kommer antagligen vara min enda vän där uppe i Karlstad. HAHA
Var på måndax igår, och som vanligt när vi ska ut så hamnar vi på förfester där vi inte känner en j*vel, jag gillar det! HAHA
Min namnsdag idag förresten, roligt att folk kommer ihåg det, när inte ens jag gör det. :P Så vi firade detta med att checka in biografen i Borås, Johan Falk. riktigt bra film. rekommenderas.

På torsdag dock så var det ju inplanerad förfest här, dock kommer detta inte ske. Mina föräldrar flydde inte Vara som utlovat. De stannar kvar. Så nu får de bli att vara hos nån annan. Jäj,

Nu ska jag sova här, upp o jobba imorrn...
Stey stek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0