Onsdag redan?

Tiden går verkligen snabbt. Hela onsdagen har ju snart tagit slut! Har jobbat mitt stekarpass på ICA mellan 8-13, sen drog jag hem och var tvungen att dra tillbaka med en gång då jag glömt köpa ingredienserna till mammas pastasallad som hon skulle ha ikväll. Sen gjorde jag pastasalladen och precis efter det kom Lisa med min mobil! :D Så nu är den tillbaka i rätta händer (ännu en sak att skriva upp i mobilens minnesinlägg, HAHA) Så nu är jag så nöjd så! Och om dryga 2 timmar så ska jag åka till Göt-he-borg! Ska titta på Erik Hassle, kan iochförsig bara en låt typ. Like I care, jag sjunger la ändå! HAHA Ska bli mycket trevligt iallafall, ska bara komma på vad som är lämpligast att ha på sig, det lär ju inte bli kallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0