Beachhäng!

Och efter en väldigt lyckat utekväll så var det dags för plajjan. Synd att jag trodde jag skulle vakna av min väckarklocka imorses dock. HAHA Jag var stendäckad och hörde inte alls, pappa fick komma in och säga till mej på skarpen! HAHA Men jag vaknade klockan fem i tio och trodde då att det var tio vi skulle åka så jag flyger upp och gör mig iordning, kommer sedan på att nej, vi bestämde klockan elva ja. Linda kom halv elva, och vi begav oss. Efter att ha åkt runt i halva Sverige så anlände vi till Gaddesanna klcokan halv ett. ;) Vi åt, vi solade, vi åt, vi badade, vi åt och vi spanade. Fick syn på en bland de hetaste männen i hela världen, SHIT va snygg! Det är han vi ska ha! HAHA GE MEJ! Sen åkte vi hem igen, har bränt mig i fejjat och jag är en nöjd människa. Bara jag kan få hem min mobil igen så. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0