Begrundan.

Sitter här och begrundar mina nyinköpta fynd på IKEA. Har köpt min efterlängtade ram, så nu är det bara att flytta hemifrån! Vet ju redan hur jag ska inreda...svart, lila och grått. ÅÅÅÅH Va fint det kommer bli! Men nog att vi hade en trevlig och nöjd dag på IKEA, vi lyckades dock köra fel en gång...felkörningen var mild som tur var. Nu vill jag bara tillbaka och handla mer, jag vill ha en egen lägenhet!




Ram
Tidningsställ
Påslakan
Servetter
Ljusstakar
Martiniglas x 6
Grytlappar
Sugrör
Vitlökspress
Äggskärare
Diskborste
Köksredskap
Kajsas present (syns inte på bilden...visar inte sånt officiellt)
= 1102 spänn!
Nöjd, Nöjd, Nöjd, Nöjd, Nöjd, Nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0