Bla bla bla

Känner verkligen på mig att detta kommer bli en riktigt tråkig dag. Vet inte vad jag ska göra nu i två timmar innan jag ska gå och städa. Efter det så ska jag göra iordning mej för att dra till Lisch, ska rätta till ögonfransarna..., jag vet att det bara är en vecka sen jag var där, men allvarligt... Jag tror hon satt kortare fransar på ena ögat, tyvärr. Så nu måste jag dit och klaga, man kan ju inte lägga runt 1000 spänn på nått som man inte är riktigt nöjd med. Efter det så händer det nog ingenting...ska väl iof titta på lite kläder när man väl har chansen. Sen blir det nog en hemmakväll med fredagsmys. höhö

Och så hoppas vi på att mina kläder kommer från H&M idag! Annars vet jag ju inte vad jag ska ha på mig imorrnkväll! AAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0