Den Svenska Nationaldagen.

Oj, kan man säga att vi lyckades rejält igår eller?! Jag säger bara Almesåsen, forever in my heart. Tre år irad och varje gång har det överträffat gången innan. Blir bara roligare och roligare.
Så här kommer kvällen i en snabbrepris. 

Födelsedagskalaset hos Kajsa var klockrent! Blev utsedd till porrstjärna, käkade tårta, sprang runt och sjöng högt, avfärd mot Almesåsen, glömma av partyväska inklusive pengar, fick tag på väskan med hjälp av Ann, skulle gömma väskan bakom en soptunna, visade sig inte vara ett smart gömställe, gömdes sedan i det höga gräset vid stängslet, total förnekelse över vart vi gömde den, betalade, gick in, gick på toa, följande är lite diffust..., varva med öltältet och stora dansgolvet, lyssnade på Björn Rosenström, smugglade ut cider från öltältet, förföljd av vakter, Anna och jag dansade ensamma på dansgolvet, drack min smuggelsprit öppet, träffa en "kändis", buggade med "kändis", prata med min kära Kronan-vakt, buggade nog lite till, HELSVART, ute från Almesåsen åter letandes efter väskan som inte ens gick att leta fram i mitt huvud vart den skulle kunna befinna sig, vi hittade den inte, pratade med Angie i telefonen som även fast hon bara skulle stanna till 5 över 2 på natten fortfarande var kvar kvart över, flum flum flum, prat prat prat, bla bla bla, haha, vakna halv 10, bjuden på familjefrukost, hittade ändå inte väskan, återfanns av "kändis", fick prova att köra bil, gick i Vara en sväng, mådde lite illa och är nu helt återställd. HAHA 

Och jag vet att det är massor som jag glömt och massor som jag inte nämner och massor som jag sagt som jag inte vill eller kommer ihåg. HAHAHA Klockrent, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0