En lång lördag.

Vaknade klockan halv tio imorses. Klockan halv elva drog jag, min mor och min moster iväg till Kristinedal och shoppade lite tyger. Hittade faktiskt en hel del, men jag avstod från att köpa allihopa, har ju två tyger liggandes hemma nu...vilket betyder att jag har två klädesplagg att sy innan jag köper mer. Dags att ta tag i det kanske! Då tillbaka till det tyget jag köpte! Riktigt nöjd faktiskt!



Tyget är riktigt likt den kjolen jag hittade på TopShop i våras, samma färger...men på bilden blev de lite ljusa. Men jag ska nog inte sy en kjol, tror det ska bli nån slags oversize-tröja. men vem vet vad mitt kreativa sinne kan ställa till med! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0