Måndag igen.

Åter en ny vecka, tiden går alldeles för snabbt. Lever i min egna bubbla och tiden bara rusar förbi och jag märker av det så väl. Faaen det är ju bara två veckor till midsommar och efter det är det jordgubbensdag...sen börjar ju sommaren på riktigt. Så denna veckan måste verkligen vara en lugn vecka, jag får inte gå ut och festa i helgen...märker att min kropp inte mår bra utav det, har gått ner 2 kilo på en månad utan att ha gjort nått, drabbas av förkylningar hela tiden, naglar och hår slits och jag vill absolut inte se hur min innankropp ser ut. Nej, vit vecka var det här. Hoppas att alla våra dokusåpa-följare på Facebook förstår att inte ens vi klarar av 5 månader med veckovis fylla. HAHA Nej, denna veckan blir en god, lugn vecka sen så är det bara börja tagga för Midsommar!
Midsommarstång


Kommentarer
Postat av: an

haha goood luck!

2009-06-08 @ 12:35:28
URL: http://aien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0