Och där försämrade jag mitt utseende drastiskt.

HAHAHAHA, jag vet att jag är otroligt klantig och har svårt att vänta. Bestämde igår att ta bort mina nyss påsatta ögonfransar som på ett underligt sätt blivit lite mystiska under lördagsnatten. Japp, så jag tog bort dom, själv. Jag må vara den människan med högst IQ i min umgängeskrets, HAHAHA men den här gången slog jag nog i botten. Allt resulterade iallafall betydligt mindre mängd ögonfransar på båda ögonen. Och nej, jag vill inte höra att jag skulle gjort det hos frisören. Orka vänta. HAHA Men nu är det gjort och jag väntar nu på att mina ögonfransar ska växa ut igen. höhö 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

IQ-självförtroendet är det ju inget fel på i alla fall... haha:D

2009-06-08 @ 19:24:53
Postat av: Ejdan

Är det nått jag har så är det självförtroende! AHAHAHA

2009-06-08 @ 19:59:03
URL: http://partypatrullisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0