Ååååh du kära shoppingbehov.

Och nu när jag väl fått in den välförtjänta lönen. Härligt härligt. Var därför tvungen att spendera med en gång. Men denna gången var det ju faktiskt inte bara till mig, jag har ju faktiskt fått köpt en present med. Mycket nöjd med att vara så här långt före i planeringen. har ju tillochmed redan kommit på vad jag ska ha på mig på lördag, den ni! Vaddå förberedd liksom?! HAHA 
 
Hallå?! Var det bara jag som missa att strippklubben i Edsvära öppna idag? Va faaen, Anna...vi har missat första arbetsdagen! HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Ejdan, varför har du köpt exakt sånna skor som jag tänkt köpa? HAHA..skoja! SKITSNYGGA!! :D



Och, neeej nu kommer vi inte få nån lön juh!! Helvete att vi missade den..men jag ser på mitt schema att jag ska jobba där på söndag..Då du ;)

2009-03-25 @ 20:37:43
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Ejdan

Skorna, jaaa..ja har tittat på dom ett bra tag..men ja har känt att nej, de e för kallt för dom...men nu faaen! Nu köpte jag dom ändå! :D



På söndag? Faaen, och jag som trodde vi hade samma kvällar, bad om ledigt på fredag dock..pga andra planer.;):P

2009-03-25 @ 22:10:54
Postat av: Sabina

Men gud vilka snygga skor Ejdan!! Redigt snygga!!!!! :D Och den här strippklubben alltså, vart tusan i Edsvära finns den? Och ännu större frågetecken, vf just i Edsvära?:/ Hahaha Kramar

2009-03-26 @ 16:02:00
URL: http://junglebranch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0