Att sola.

Det diskuteras att fördelarna att sola är bättre än riskerna. Haha Se där se, säger jag. Detta sa de på nyheterna precis, var bara tvungen att skriva de här, eftersom jag älskar att sola. Men de tjötar om att sola i måttliga mängder dock, och att man inte ska bränna sig. Men va faaen, hur ska man annars bli brun? Huh? Hann inte höra alla fördelarna, men det har något att göra med D-vitamin och att det minskar risken för att få blodproppar, det ni! Lite hudcancer hit o dit, vad gör de, när man slipper blodproppar? HAHA

Kommentarer
Postat av: ann

nä det där var inte okej ejdan! haha

2009-03-24 @ 12:15:31
URL: http://aien.blogg.se/
Postat av: Ejdan

Hahahaha, Ann oroa dej inte. Asså får man cancer så får man cancer, jag tror inte det handlar om vad man gör, utan sjukdomar får man bara...det kvittar om man solar eller inte liksom.

2009-03-24 @ 12:24:59
Postat av: Jenny

näe...hudcancer är väl till stor del orsakat av solning?!...o johanna solen är bättre än solarie you know...kanske var den de pratade om o inte solarie :P

2009-03-24 @ 14:41:32
Postat av: Ejdan

Hahahaha, njae, ja tror att solen är värre än det solarie jag använder. Men klart ja vet att de menade den riktiga solen..det är ju iden jag steker mest. Älskar ju att beachsteka! HAHA Och ja hudcancer kommer ju från solen, självklart, men alla får ju de inte även fast de solar mkt...alltså, får man cancer så får man. Thats life liksom. Antingen är man lyckligt lottad eller så är man det inte. :/ =)

2009-03-24 @ 15:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0