Bakisdag.

Går runt och tror att det är söndag, fast det egentligen är lördag. Känns lite deprimerande faktiskt. Vill bara att denna helgen ska ta slut så en ny vecka kan börja och en ny helg kan upplevas. haha Och när väl denna nya veckan har börjat då ska jag ta tag i de problem som vaknade under denna veckan. Dessa problem handlar om en jacka och en kamera. Två mycket viktiga saker i mitt liv, som försvann mystiskt under gårdagens lite smått diffusa händelser. Jackan har jag nu klurat ut vart den är, och jag tror stenhårt på det. Har nämligen kvar garderobslappen, så jag har antagligen inte varit inne o hämtat ut den som jag gissar att jag inte gjorde på grund av att inte missa bussen hem, låter troligt va? Faaen inte konstigt att jag frös röven av mej på vägen hem! haha Sen så har vi då kameran, lite värre här dock. Den är troligen puts väck, finito! Kan inte komma ihåg när jag använde den sist, men som jag fått höra var det inne på Stadt. Så den är antingen inne på Stadt, i fel händer, på vägen till bussen, på bussen, påvägen hem från bussen...vad är mest troligt? haha Och så var det den där blomman i håret. Även den är lika borta som mitt minne.

Så lite lätt räknat, vad det kostar att ligga på topp går ända upp till dryga 3500kronors-strecket. Men vad gör man inte för att få ha de grymt kul en kväll?! :D För det lovar jag, det hade jag! :D


Kommentarer
Postat av: ÄNA

Bäst för dig att fyllekorten på oss från förra helgen är borttagna Ejdan, annars tror jag att det är dags att säga upp vår bekantskap!

2009-03-08 @ 19:11:12
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: ÄNA

Bäst för dig att våra fyllekort från förra helgen är borttagna Ejdan, annars tror jag det är dags att säga upp vår bekantskap!

2009-03-08 @ 19:13:21
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Ejdan

AHAHAHAHAHA, Anna då. Jag tror att kameran är helt ur funktion faktiskt. Oroa dej ikke! :P

2009-03-08 @ 19:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0