Bloody Monday.

Okej, måndagar är nog faaen lika tråkiga som söndagar asså. Har redan vart ute och gått i en timma o käkat frukost...och idag, kanske idag...ska jag komma iväg och köpa städmaterial till Vianor. Nej faaen, det är tvunget att göra idag. Och så fick man lönebeskedet från Vianor i postlådan och det visar sig att tre fjärdedelar har dragits av på grund av de obligationer man fick för nån månad sen. Så nu säger jag bara...de där obligationerna är faaen mina asså! Det är ju faktiskt jag som jobbar på Vianor, de där tusenlapparna är MINA och inte morsans, förstår inte hur de tänker om de tar dem?!  Nog om det, det är ju LÖNING på onsdag! Måste även pallra iväg och hitta nån trevlig present åt min kommande 20-åring! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0