Bulgarien, brudar!

Hepp, resa nån? Jag vill åka på weekend, charter, shopping...ja, va faaen som helst! Det är ju snart april och vi har inte bokat in nått. Skamligt! Och jag börjar tveka om det kommer hända något överhuvudtaget. Jag vill ju ha något att se fram emot...särkilt nått kul i början på sommaren så man inte ser en oändlig grå massa av jobb hela sommaren liksom.

- Tycker stenhårt på mitt o Lindas förslag om att supa skallen av oss i billiga Bulgarien!

- Sen så har vi ju en weekend i London med min kära vän Janna, när kan jag komma?!

- Shoppingesa till Tyskland kanske, ser inga fel på den resan alls? HAHA


Kommentarer
Postat av: ÄNA

Vad tror ni om Kroatien brudar? :)

Jag hänger gärna med till Tyskland också, kan jag hälsa på mina kusiner också ;) haha

2009-03-18 @ 10:28:49
Postat av: L

Ja tycker fortfarande bulgarien:D

2009-03-18 @ 22:01:29
Postat av: L

Ja tycker fortfarande bulgarien:D

2009-03-18 @ 22:01:53
Postat av: Ejdan

Bulgarien är GRYMT!

2009-03-18 @ 23:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0