Bus på P3

Och eftersom jag varit med om ett riktigt j*vla dåligt skämt, HAHA jeeesus, så pratade de såklart om detta på P3 idag. Alla människor som sätter dit sina bästa vänner för att själva finna tillfredställelse, för så är det väl (eller vad säger ni tjejer?, jättekul. HAHAHA). Människor som kletar tigerbalsam på toalettpapper, som skrämmer skiten ur sina vänner, som låtsas vara polisen, som kissar i vattenhinkar, som lurar sina småsyskon att fråga om pinsamma ord. Ja, jag bara väntade på att det som hände mej skulle dyka upp, var faaen nära på att ringa upp själv o berätta, men jag ville inte skänka nån annan det nöjet. HAHAHA

Men vänta bara, vänta bara....här smides hämndplaner.
När ni minst anar det.
Ska bara hitta på nått j*vligt bra först, fast frågan är om jag verkligen kan sjunka så lågt? HAHAHAHAHA
Bajsklick.
Over and out.


Kommentarer
Postat av: ÄNA

Fy fan vad klockrent, det här är nog det bästa som hänt på länge!

Varför ringde du inte in Ejdan? Varför ringde du inte in och berättade för hela Sverige vilka hemska kompisar du har?? HAHAHA

2009-03-24 @ 18:27:31
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Ejdan

Ja, nu när ja tänker på de, så hade det faaen vart värt att göra de. HAHAHAHAHA åååh nu ångrar ja ju mej. :P

2009-03-24 @ 23:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0