Den kommande dagens planering

Ja eftersom jag nu är arbetslös som det så fint heter, eller ja, "ståendes-utan-jobb-tills-de-hör-av-sig-igen"-arbetslös så finns det ju en hel del annat att göra och saker som jag verkligen behöver börja ta tag i.

- Hämta pärmar till bokföringen för här ska de skrivas ut typ 200 papp. Ska bli riktigt trevligt, verkligen.

- Sätta in en massa andra papper i 10 olika pärmar, lär ta sin lilla tid.

- Handla in grejjer till Vianor.

- Eftermiddagsfika på Nordpolen med Jenny. ;)

- Rätta till ett riktigt internet i vårt hus, så slipper jag betala hyran denna månaden.

- Baka var det. Morsan o farsan vill allvarligt att jag ska baka en massa bröd o kakor. De ser alltså en del möjligheter med att jag är "ledig".

- Kanske ändå komma fram till en gång för alla vad jag ska göra med mitt liv. Senaste tanken: Fastighetsmäklare?

- Titta på den där filmen med Johnny Depp på 6:an, den är nog lite kuslig.


Kommentarer
Postat av: Jenny

jaaa ser fram emot denna trevliga stund=) undra vilka pinsamheter vi kan tänkas råka ut för?! höhö....

2009-03-03 @ 23:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0