Det här kommer nog bli en väldigt bra dag.

Eller ja, vi får se hur det går. somnade nämligen halv fem i morses och vaknade halv åtta, tar emot att jag inte kunde somna om. Så jag är lite sleten kan man säga, men jag ska väl vara lycklig, jag är ikke bakfull, men ändå liiiite dizzy dock. Man känner ju liksom av att man har sovit i tre timmar. Så med tanke på dessa förutsättningarna så lär ju detta med erfarenhet i tanken bli en gryyymt bra kväll! HAHA

Och med tanke på igår, ja, faaen. Det var en sida som jag inte ofta visar, eller jag aldrig har visat förresten. Positivt överraskad över hur kul det ändå var med tanke på att man var nykter. HAHA

Nä nu ska jag tillbaka till mina vanliga takter! 20årskalas o KRONAN i afton! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0