Effektiva Ejdan

Jag gick upp tidigt, tidigt för att gå ut o gå imorses, då jag möts av något vitt främmande utanför fönstret, var tvungen att titta en o två ggr innan jag gick in i en depression. Satte mig framför datan, käkade frukost och kände verkligen inte för att gå och jobba. Men är man tvungen så är man tvungen och jag begav mig. Och nu är jag hemma, har skottat, hängt upp tvätt, gjort iordning i mitt rum. Ska snart dammsuga hela huset o göra iordning i samtliga rum.
Sedan blir det säkert födelsedagsfika hos min kusin John som idag fyller 18 år!

Ska sedan komma på om jag ska bjuda mina släktingar på fika, eller inte. Måste även komma på nått jag önskar mig. Det jag har kommit på hittills är en rockring, känns ju väldigt värt det. Haha

Så GRATTIS John o Jenny på er 18 resp. 20årsdag! :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0