Förnying i garderoben.

Och så fick jag ju nya kläder från HM i måndas, nu inväntar jag bara ett linne till, sen har jag fått in allt! JIPPI! Och jag är grymt nöjd över allt jag beställde, är inte det konstigt att allt passade? Då är man ju tvungen o köpa allt ju...he he. Har slått mig nu att jag har upp emot 25 plagg i min garderob som jag använt högst en gång eller INGEN ALLS! Det är ju inte ens sommar o då lär jag ju köpa ännu mer....känns som att jag behöver en annan hobby än att köpa kläder o gå ut...(det är ju ändå därför man köper nya kläder...)

Men Anna, på tal om hobby, vi ska inte bli Proffsbowlare? haha;)

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Ejdan, jag är redan profsbowlare

2009-03-11 @ 18:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0