Grym Gårdag!

Hahahaha, vilken grym förfest igår asså! Faaen va kul vi hade! Kronan var också riktigt bra, dock kan jag nog hålla med om att det inte var så jätteroligt folk där = inget folk som hade en godkänd efterfest. haha Sen det här med att tagga ner, det tyckte jag faaen att jag lyckades med! Men dricka vin? Njae asså jag vet inte. Kändes som att jag gick in i en egen harmonisk varm liten bubbla. haha Tacka vet jag riktigt sprit, men i måttliga mängder då. haha Fick tillochmed, för andra gången sedan jul, i mig mina bakis-tabletter...så ja, jag mår relativt bra idag också. Nej, nu ska här lagas mat!  

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Jag gillar den där med "folk som hade en godkänd efterfest" Så sant asså! haha.

Jag gillar även den där med att dricka vin. Förstår du nu varför jag ALLTID är i min egen värld? hahaha..Jag kanske ska börja dricka sprit igen! HAHA.

2009-03-15 @ 18:54:10
Postat av: Ejdan

Hahaha, de handlar ju om att gå till sånna man känenr att den här förfesten kan ju sluta bra. HAHA

Ja spriten är det enda rätta! haha

2009-03-16 @ 00:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0