i LOVE youtube

Okej, ni får verkligen ursäkta för att det har blivit en hel del Youtube-klipp här idag. Men det känns som att allt som hänt i mitt huvud idag har haft med musik o film o göra. Och vad är då bättre än att visa upp ett Youtubeklipp? Huh? haha Sen så skulle jag hjälpa Anna med att lägga in Youtubeklipp på hennes blogg o då var jag tvungen o titta upp själv hur man gjorde. Och på grund av det så hittade jag såklart ett till klipp, som jag bara är tvungen och dela med mig utav.
 Ingen får missa That 70's Show Bloopers!
Den absolut roligaste är Kelso o glassen. HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Erkänn att du bara laddar upp massa för att jag inte kan!!

det funkar fan inte..blir så trött..haha

2009-03-05 @ 21:08:14
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Ejdan

Hahahahaha, 1-1 står de nu! höhö :P

2009-03-05 @ 21:47:52
Postat av: Ejdan

Hahahahaha, 1-1 står de nu! höhö :P

2009-03-05 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0