Jag har väl lyckats en och en annan gång liksom

Nääääe, ALLVARLIGT!! Har man helt plötsligt fått en helt egen hejjarklack på Kronan så vet man att det är dags att starta på ny kula. Det är faaen inte normalt asså, sen om vi ser vilka de va som starta hejjarklacken så har jag ju ändå en liten framgång ändå! HAHA Men det hände ändå för mycket i mitt liv den här kvällen ändå...tur var väl det att jag inte åkte till Gtorp, jag ska ju faaen ha släktfika här imorrn kom på det förrns nu. BRIGHT ÄÄÄÄÄSSS!  Näääe, det är dags för lite nytt folk känner jag, vill faaen inte bli dumpad som jag blev idag. HAHA och vem faaen blev man dumpad av liksom?! Jag dör. Varför bry sig överhuvudtaget? Nej, dags att ta nya tag det är nämligen  Markus Krunegård på torsdag kanske o på fredag är det Stadt, så jag har liiiite och se fram emot! HAHA BAJS BAJS! ;D

Kommentarer
Postat av: ÄNA

HAHAHAHAHA!

Bästa fylleinlägget jag någonsin läst Ejdan!

"och vem faaen blev man dumpad av liksom?! Jag dör. Varför bry sig överhuvudtaget?" Så jävla bra! hahaha

2009-03-29 @ 16:07:47
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och jag var verkligen full när jag skrev det, SHIT! vilka aggressioner asså! HAHAHAHA

2009-03-29 @ 18:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0