Jobba.

Ska iväg o städa nu snart. Och efter det så ska jag iväg och jobba på ICA, vilket jag även gjorde igår och som jag ska göra imorrn. Litt svårt att leka lyxhemmafru när man blir avbruten hela tiden. Har inte heller sovit så bra inatt, hade den mest skrämmande drömmen man nånsin kan ha asså. Det var jag och 5 unga skådespelare, tillsammans hade vi åkt på en resa. När vi väl är framme på resmålet så börjar vi leva mitt i en Screamfilm. Asså vi blev jagade av en man med screammask och vi blev mördade en efter en o jag kunde se hur alla dog. Allvarligt, kan ni tänka er en värre mardröm? Jag blev däremot inte mördad som tur var, jag var den som överlevde alltihop. Vad ska denna drömmen betyda tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0