Lyxhemmafru Ejdan

Japp, nu leker jag lyxhemmafru igen. Jag har visserligen ingen butler, ingen städerska, ingen kock med mera. Men där kommer det som kanske skiljer mig från en riktig lyxhemmafru, jag ÄLSKAR att städa...klarar nämligen inte av att nån annan gör det, för då blir det inte rätt. Sen att laga mat, det gillar jag ju det med, bara det inte är till en person och att det inte handlar om att göra korv med mos så. Men så var det butlern då, det skulle jag verkligen behöva. JAG ÄR EN LAT MÄNNISKA!

Och nu är verkligen hela huset städat, eller ja..okej då. Jag ska inte ljuga...vissa delar uteslöt jag. Inte en enda mänsklig varelse skulle orka städa ett hus på tre våningar på en dag asså. Det funkar inte så. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0