Morgondagens planering.

- Bestämma mig om det är imorrn eller på Fredag jag ska jobba på Vianor.

- Måste fortfarande handla in städmaterial åt Vianor-

- Städa hela huset, här är stökigt asså.

- Köpa Marabou-chokladkakorna på extrapris. Detta är TVUNGET!

- Försöka få mina föräldrar att fly fältet på fredag så att det kan bli förfest här. Om inte måste vi nog komma på vart vi ska vara istället snart! Sen är det ju skjuts dit, är ju alltid bra att komma på nu kanske? :P haha

- Kanske titta klart på Australia, jag har ju ändå börjat...och den är ju bra. Men jag måste ha chokladkakorna först asså.

- Inhandla på Systemet kanske, eller ska jag göra det på fredag kanske?

- Köpa mönsterpapper så jag kan göra ett nytt mönster. Ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0