Och dagen till ära.

Japp, och för att oturen även ska göra sig påmind på min födelsedag så ger sig Internetet på min bärbara data. F U C K! Så nu får man sitta vid den stora datan, vilket absolut inte är alls roligt och därför ser man inte allt som händer på Facebook med mera så ofta som man vill, då man inte orkar gå upp för trappan.

Sen har jag och min bror börjat måla taket i hallen när hemma. Viljket visar sig inte bara var att måla utan först var man tvungen att måla över alla kvist-prickar två gånger. Jag lovar detta är inget jobb för mesar asså. HAHA Med tanke på att vårt tak är faaen mer prickigt än blankt. Men nu var det klart, så det är bara dags att börja grunda, sen ska man måla det två gånger till, detta lär ta ett tag. wooohoow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0