Övervägande

Just nu överväger jag om jag vill vara kompis med vissa i min närmaste vänkrets. Jag nämner inga namn. HAHA Näääe Gud, vad ni satte dit mig. Jag var tillochmed redo för fängelse, att inte bli förlåten av mina föräldrar och en prick i registret. Hahaha, nä Gud, DÖDA MEJ! Nu vet jag iallafall hur jag reagerar under sådana omständigheter, att jag inte är så kaxig som jag vill verka och att jag aldrig mer ska avslöja nått hemligt för någon. HAHAHA Gläder mig dock att jag antagligen skänkt en större del av vänkretsen ett riktigt j*vla GOTT skratt!

Jag tackar för mej.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: ÄNA

ÅH det är foooortfarande såååå bra! HAHAHA

Ejdan då, stackare! haha.

2009-03-24 @ 12:55:51
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHA:D

2009-03-25 @ 09:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0