Semester!

Har precis varit o städat och tänkte att en gång för alla ta mig i kragen och vara lite modig. Har tänkt att jag ska ringa till ICA och be om en veckas semester i sommar, vi har ju pratat om charter..och vem vill missa det?! Sen så har jag ju inte varit säker på om jag fått sommarjobb överghuvudtaget, jag var ju liiiite sen med att anmäla mig. Så jag gjorde det! Jag ringde till Ninni! :D Jag är grym! Jag frågade om sommarjobb och då sa hon att det var redan klart...så då undrade jag om semestern, vilket dock inte var lika självklart. De skulle precis ha ett möte om sommarjobb så hon skulle lägga fram det lite fint. Så antingen v 26 eller v 33 blir det isåfall. Grymt nöjd där!

Åååh en sten har lättat från mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Fortfarande grymt besviken på att vi inte kan åka på charter i Maj istället så att ALLA får chansen(jag å ann) att åka med!! hahaha

2009-03-31 @ 12:37:09
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Ejdan

Faaen vi får nog ta o prata om detta, jag fick faaen inte ledigt en hel vecka! HAHA Det är bara det att de är mer folk ju närmare sommarn, och jag fillar FOLK! :P HAHA

2009-03-31 @ 18:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0