Shit vilken dag!

Har jag haft en riktigt bra dag idag eller?! Jag menar, har haft så himla roligt idag, ärligt..och den blir ju bara bättre hela tiden. Jag gick upp i tid o börja städa vid klockan 8, vädret var vackert o jag var inte trött. Hur bra är inte det liksom? Sen komemr jag hem bestämmer med Linda att det är faaen dags för en Charterresa i sommar! Sen så drar jag iväg till ICA, alla kunderna är glada, jag är glad och i slutet fick jag vara lärare åt min farbror i kassan...snacka om lyx?! Stod bara där och förmedla alla PLU-nr..en chans att glänsa! haha Sen så kom det som tog var lite tråkigt..våra förfestgäster hade lite problem med skjutsen så de kan inte komma hit...jaja vi ses ju där iallafall. ;) Sen så satte jag mig o ladda hem låtar...och vad händer? Jag får nedladdat Pengar-Maskinen och Pusher- Henok Achido, Sophia Somajo...Rikgtigt nöjd!
Och kvällen blir ju bara bättre! Förfest här i afton och sen BJÖRN! :D Hur kan detta sluta dåligt?! Huh? Och Lisa, jag ska inte dricka så mycket så jag inte kommer in, vi ska ju ses där! HAHA Najs Bajs för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0