Suspekt.

Okej det är mycket om kameran nu, men ni som känner mig vet att kameran är en stor del av mitt liv. haha Njae, men jag älskar att ta kort o ha minnen. Och nu tänkte jag att jag tittar på Blocket om nån lagt ut en sådan kamera jag hade, jag menar, min är ju antagligen snodd. Och ni tror faaen inte att jag hittar en då!? Precis likadan, med samma minneskort, utlagd idag och snubben bor i Essunga?! Han säljer den bara för 800 spänn! Allvarligt är inte detta lite suspekt eller? Tänk om det är min?
Jag har iallafall skrivit till honom nu, att jag är intresserad av den och att jag kan komma o hämta den, undrar om han svarar!

Jag vet att man inte ska döma med en gång, men lite creepy är ju det. Ååååh vad jag hoppas han svarar! JAG VILL HA EN KAMERA NU! (och jag är villig att köpa en för 800 spänn, även om den är min eller inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0