Tagga ner lite nu.

Okej, jag kan verkligen medge att mina två senaste utgångar har varit lite väl fartfyllda, ja tillochmed så att jag haft lite minnesluckor här o där. haha Egentligen ska man inte skratta åt det...men jag är så fruktansvärt van vid det. Eller ja, förutom de här två gångerna så har jag nog inte haft det på kanske nästan ett helt år...tror det handlar om att jag höll upp i en månad och att jag plus det har varit sjuk. Detta bevisar ju bara att man ska inte hålla upp så länge. haha Och nästa gång så tror jag det blir bara vitt vin, denna gången ska jag komma ihåg ALLT och så har jag nog faaen inte råd med mer sprit. Såååå det var min planering inför lördan! Höhö Nöjd, jag är NÖJD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0