Vad hände där?!

Haha, igår såg jag det...
Men är det nån som kan förklara det stora feta j*vla blåmärket jag har mitt på mitt knä?!
Varför har min tumnagel gått av på hälften?
Blånageln på min tå?

Okej, antar att blåmärket kan ha att göra med min kollision med marken efter att ha vurpat på den där förbannade isfläcken. Inte för att jag kommer ihåg det så värst bra, men jag kommer ihåg att jag har legat på marken. haha
Blånagel är väl en stämpling antagligen.
Men då återstår ju min spruckna tumnagel? Vad hände där?! haha
Uppdatering, snälla?

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Jag kommer aldrig glömma din vurpa, så klockren! HAHA. Dock har jag ställt mig frågan: Varför hjälpte jag dig inte upp? hahaha

2009-03-04 @ 11:49:40
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Ejdan

Om jag gissar, och jag gissar helt vilt. Men jag tror faaen du stod tre meter bort, dubbelvikt av skrattkramper? Har jag rätt? HAHAHAHAHAHA

2009-03-04 @ 13:41:42
Postat av: ÄNA

HAHAHA. det var en vild och vågad gissning Ejdan, men den stämmer nog ganska bra tyvärr! HAHA.. Ber om ursäkt, men det var bara själva situationen som gjorde det så kul!

det var inget litet dunk som hördes när du slet, du hade de flesta blickar på dig just då! och det bästa av allt, LAMMKÖTTET fick hjälpa dig upp! HAHAHAHA

2009-03-04 @ 16:11:11
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Ejdan

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! De va faaen liiiiite för mkt för mej att veta! HAHAHAHAHAHAHAHA Det kan ju inte ha sett smidigt ut överhuvudtaget! Åååååh GUUUUUD va pinsamt! Frågan är vad som är mest pinsamt att ja påstår att ja har pojkvän elle att falla på en isfläck? DÖDA MEJ!

2009-03-04 @ 19:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0