Åt h***** med planeringen!

Skulle ju bokfört, jag skulle verkligen gjort det och jag hade verkligen tiden idag. Det grämer mej. Men men, inte så mycket att göra åt. Det blev till att hjälpa lillebror med sin bokrecension istället. Får bli nästa vecka istället.

Åååh nu är jag änna lite nervös inför imorrn. Jag gillar ju egentligen inte när nån ska pilla nära mina ögon, fast iof vem gör det? Vet ju när jag var liten och grät för att jag inte klarade av att ta mascara eller när jag fått en gratis ögonfransfärgning och höll på att dö när det började svida i ögonen. Och denna gången så kommer jag ha någon som är i mitt öga i närmara två timmar! Kommer jag vara skakig efter det or what?! Men det ska bli j*vligt kul att se resultatet!

Sååå imorrn är det jag, min personliga rådgivare och min brittiska barnvakt som spenderar en tidig dag i Lisch! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0