Dit och tillbaks igen. By Johanna.

Har haft en förbannat trevlig helg i Växjö! :D Helgen då alla varabor åkte nedåt landet...hehe. Och vi gjorde campus som man ska göra. Görasigiordningförfest i en etta, bil till förförfest i en annan etta och sedan vidare till förfest i sen sista ettan. Sen gjorde vi kön till Sivans...sen gjorde vi Sivans! :D Hade under hela kvällen propagerat för att få höra Svennebanan på dansgolvet...men med min vanliga förbannade tur så står jag i baren när den för första gången på hela campus hörs ljuda ur högtalarna. Blev då grymt irriterad på mig själv. HAHA Gick sedan hem igen...tog en facebookrunda med Ahlm, la mig i min sovsäck förde samtal till 5 på morgonen. Somnade o vakna igen klockan 9. Började sedan dagen med en kebabpizza på Josephs. Sen bar det av hem igen.

Mer av detta år folket! :D
Tack Ahlm o Angie, vi ses snart igen! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0