en lyckad dag.

Det blev ändå en riktigt lyckad dag med tanke på de små missödena.

Städet på Vianor gick bra...brukar väl iof göra det. Men ändå.

Min mobil har anlänt till ICA....kostar dock 280 spänn att ta ut den. Men äsch. Sånt händer.

Min TV har kommit, och den var bättre än väntat! Hela rummet fick sig ett lyft, Åh den är så snygg!

Mazdan är hemma...äntligen...den har varit borta alldeles för länge ur mitt liv.

Men även fast jag har Mazdan här hemma nu, så fick jag faktiskt ta Golfen till VÄXJÖ! JADDÅ! Pappa ville bara inte att jag skulle ringa och säga att jag har krockat. Och det är väl lugnt eller? Så Linda, de blir du, jag o Gölf till Växjö i helga! :D

Och nu åker ju mina föräldrar till Barca om 4 timmar. Och de kommer inte hem förrns nästa onsdag...så här ska livet levas! :D

 

Kommentarer
Postat av: Linda

WIIIIII GOLF TILL VÄXJÖ!!!!!!:D

2009-05-06 @ 17:52:58
Postat av: Ejdan

JAAAAAAAAAAAADDÅÅÅÅÅÅ! :D

2009-05-06 @ 18:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0