Jobb för hela slanten.

Avnjöt precis en kebabtallrik och en gratis Cola...japp, jag sa GRATIS! hahaha. Näääe jag fick en colaburk när jag köpte maten, vet inte varför...dom tyckte väl jag såg behövande ut. Känner nu att morgondagen kommer bli krävande, börjar dagen med att gå och städa...sedan måste jag packa för min Växjötripp och efter det så ska jag jobba på ICA till 21. Sen blir det nog packning igen..och självklart en ny CD, har ju några nya fräscha partylåtar!! Och så måste jag måla mina naglar med...kommer jag klara detta?! 

Ååååh jag fick ju den nya ELLE-tidningen idag me! :D 

Hepp, nu får faaen Sex and the city börja snart. Jag måste sova!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0