NEJ NEJ NEJ!

Ååååh ibland blir jag bara så trött på mig själv! Har lite ont i magen nu faktiskt. Mår änna lite dåligt över det. Och varför? Jo det ska jag faaen berätta.

Igår så ringde ett företag o berätta för mig att jag skulle få hem min TV idag och de undra när de kunde komma. Jag svara att jag är inte hemma på förmiddan så efter 12 kan ni komma. Och så var det lugnt.

Och när jag kommer hem från städningen klockan kvart i tolv så var det bara att börja vänta på TVn...då ser jag två sms på min mobil. På det ena står det (från Linda..haha) att det står en postbil utanför vårat och väntar. Och på det andra står det att mitt paket blivit inlämnat på ICA och att det kostar 280 spänn för mig att ta ut det! Jag blir då förbannad, Helvete heller att jag tänker betala det!! Har de kommit tidigare än vad vi bestämde?! Så jag ringer alla nr jag kan få tag på för att få reda på hur jag ska kunna ta ut det här paketet utan att betala ett j*vla öre.

Och då kommer det...från den andra luren..."Det är ett annat paket som du fått. Det är inte TVn...våra bilar har inte kommit så långt än." Och Faaen i helvete, vad jag skämdes....jag förstod med en gång att det var ju min telefon som hade anlänt. Så nu har jag ont i magen pga att jag skällde ut de på postkontoret utan anledning. Men jag bad om förlåtelse, men det känns ändå inte riktigt bra.  

Kommentarer
Postat av: KörFörFan

HaHaHa...

2009-05-05 @ 16:28:38
URL: http://korforfan.se/
Postat av: Linda

Jepp ja tänkte att de är bäst att ja skickar ett sms till dej så du är informerad vad som händer utanför ditt hus... Kanske ska börja kalla mej stalker istället.. Linda the Stalker.. jepp låter fint:)

2009-05-06 @ 17:56:13
Postat av: Ejdan

Ja faaen, du är en j*vla stalker Linda. Du är verkligen överallt. Du är en sån där som när du blir pensionär kommer stå i fönstret o klaga på allt o alla! HAHAHAHAHAHA

2009-05-06 @ 18:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0