Sommarplågor?!

Ååååh vad jag vill ha en ny "Dunka mig gul o blå", en ny "Bag in da box", en ny "Hej hej, Monika", en ny "Glassigt"! ! !
Sitter här och försöker komma fram till vad som kommer bli årets sommarplåga.
Har verkligen surfat runt på Internet jättelänge nu för att se efter vad andra folk tror, men jag har dock inte kommit fram till nån riktigt grym än dock. Så vi får helt enkelt se.



Lasse Holm - Canneloni Macaroni

HAHA, den här var jag bara tvungen att ta med, riktigt grym ju.

Basebrothers - Hon vill ha kul
Många tror verkligen på denna, jag är skeptisk dock. Det är nått irriterande över den.

Basebrothers - Sommarfest
Den här har iallafall potential till att bli nån mindre sommarplåga, beroendes på om den hamnar i rätt händer.

Tramsgänget - Dunkadunkalåt
Herregud, denna är ju gammal! Men ändå tror väldigt många på den...jag säger så här. Vi har inte gjort den till nån plåga än och varför skulle då nån annan göra det?

Promoe - Svennebanan
DETTA ÄR JU REDAN EN PLÅGA! HAHA Men visst en solklar sommarplåga.

Sommarpojkarna - Vi ska på fest
En plåga för mej, redan! HAHA

Manian - Welcome to the club
Hmm, njaeee...det finns verkligen bättre låtar.

Fragma - Memory
Åååh den här gillar jag. Kan bero på Infinity-beatet. Den har ju några år på nacken dock.

Elov o Beny - Singel o sökande
HAHA, den här är ju bara TÖNTIG!

Swingfly - Touch and go
Den här är ju bara såååå tråkig o dålig. Förstår dock inte varför jättemånga håller på denna?!


Men nej, jag har inte hittat nån jag verkligen känner för. Men sommarn är inte här än! De kommer komma många fler låtar! Jag väntar!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0