Tisdag.

Följde med morsan till jobbet för att kunna ta bilen med mig hem...men innan vi kom till hennes jobb så var hon tvungen att ta en sväng in på Apoteket och Roséns...sådär jättekul tidigt på morgonen.
Körde i 120 hela vägen hem från Larv...och nu sitter jag här. Har precis ätit frukost och är påväg till Vianor. 

Sen, SEN...mellan 12-15 kommer min TV hemlevererad! :D:D:D Så då måste jag vara hemma. Åååh vad jag längtar.

Efter det så får jag hem min mazda igen, ska bli riktigt gött att ha en bil igen, med CD-spelare!  

Sen så tänkte jag faktiskt göra att nytt mönster till en jeanskjol jag tänkte ha i helgen. Hmm vi får se hur långt jag kommer med det...kommer antagligen bara ligga o titta på min TV hela kvällen. höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0