En helt vanlig onsdag.

Hade verkligen en heldag i skolan idag, men vi klarade det bra tycker jag...med matlåda och allt överlevde vi dagen. Efter åkte vi hem för att plugga som satan i tre timmar innan vi skulle dra iväg till friskis. Och shit sen då, vad de vart kul att skaka loss på dansen, skitkul verkligen! Vi visade verkligen vilka ledande dansdrottningar vi är och gjorde de läckra stegen och movesen bland alla andra inte alls lika bra dansarna...he he he. Sen tog jag mig en låååååååååååååång TV-kväll med scones, ja, ni hörde rätt! Jag gjorde scones, såååå gott! :D

Och som pricken över i:et så här halv 2 på natten så beställde jag in lite nya kläder, jag vet..oekonomiskt...men det är vad som håller min motivation uppe!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0