Min Giorgio Armani

Snackar hela tiden om att min telefon helt saknar funktioner, den är inte så hype som man skulle kunna tro att den ska vara... Men imorses, ja då faaen visade den vad den gick för! Är nämligen så att jag använder den som alternativ väckarklocka varje morgon kl 7, typ. Men nu när jag åkte hem så såg jag att batteriet snart vart dött och till min förtvivlan var laddaren kvar i Kstad! Det fanns inget annat att göra, mobilen fick stängas av och ligga död hela natten...men till min stora förvåning så börjar den, kl 7, tuta som bara den! Det visar sig att även fast den är avstängd så kan man använda den som väckarklocka, cooooolt va? HAHA Ville bara berätta det...


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA vilken mobil kan man INTE de med Ejdan? HAHA

2009-11-08 @ 18:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0