Och jag går tillbaka till gamla tankegångar...

Ja, nu har jag verkligen gått tillbaka dit jag var för nästan 3 år sedan. Som alla vet så är det design, mode, kläder i största allmänhet som lockar mig...det, och att bli inköpare för ett ledande klädföretag. Och jag vet precis vart jag kan uppnå mina drömmar, jag har vetat det hela tiden...Textilekonom i Borås har allt jag vill ha ju! Nu undrar säkert många varför jag inte sökte det med en gång då? Saken är den att intagningspoängen ligger på 18.10 och det har inte jag i betyg!
 Men vill jag så kan jag eller hur är det?
JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag saknar dig knæpp-ejdan!!!

2009-11-20 @ 18:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0