Oj, nu vart det ett tag sen!

Hela helgen har verkligen gått i ett...inte alls länge sedan det var fredag eftermiddag ju! Vi startade helgen med såklart, Idolkväll! Hemma hos Emma denna gången, mycket trevligt med ost, kesx o naturgodis..kan det bli bättre?!

Lördagen som skulle bli årets pluggdag blev väl dock årets absolut slappaste dag...Anna-Lena bjöd mig och Alle på middag hemma hos henne i Forshaga, vi följde middagen med min hembakta blåbärspaj och slutade besöket med en pistagebulle och den absolut äckligaste, vidrigaste, hemskaste, mest avskyvärda filmen ever! The Hills Run Red...se den om ni vill må dåligt efteråt!



Eller näe, förresten se den! Den är sevärd asså!
Den är de!

Blev dock inte mycket sovit mellan lördan o söndan, så den tänkta söndagspluggdagen blev väl inte så värst produktiv den heller...men jag lyckades iallafall ta mig hela vägen till Charlotte för att plugga i en tre-fyra timmar!
Nu ska jag väl försöka sova då, har en heldag i skolan...sen bär det av till AJKIIIA med AL ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0